کارواش رونیکس مدل RP-4100

کد محصول
RP-4100
موجود است
%17 بود 7,798,000
قیمت ویژه 6,550,320 تومان
-
+
برند: رونیکس مشاهده انواع: کارواش
نمای کلی

قدرت موتور : 1500 وات

نوع موتور : ذغالی 

حداکثر فشار کاربردی : 130 بار

حداکثر جریان آب : 8 لیتر در دقیقه

وزن : 8.3 کیلوگرم

گارانتی : 12 ماهه شرکت رونیکس

ساخت چین

کارواش 130 بار ذغالی چهار کاره مدل RP-4100

کارواش چیست :

کارواش یا واترجت همان دستگاه شوینده فشار قوی است که با تولید جریان آب پر فشار عملیات لایه برداری از سطوح را انجام می دهد . دستگاه کارواش مجهز به یک پمپ جا به جایی مثبت رفت و برگشتی است که آب را با فشار معمولی دریافت می کند و خروجی آن جریان آب با فشار و سرعت بالا خواهد بود.

کارواش چهار کاره رونیکس مدل RP-4100 دستگاهی چهار کاره با قابلیت :

استفاده به عنوان کارواش و جارو برقی خشک و تر و نیز دمنده است. کارواش آب را به ‌وسیله نازل آب با فشار بالایی به روی سطوح مورد نیاز هدایت می ‌کند و فشار بالای آب سطح مورد نظر را تمیز می ‌کند. به همین دلیل کارواش از وسایل کاربردی در صنایع مختلف به ‌شمار می‌ آید. کارواش‌ ها انواع مختلفی داشته و با توجه به نوع کابرد انتخاب می ‌شوند. از مزیت های کارواش به صرفه ‌جویی در مصرف آب و زمان و نیرو می توان اشاره کرد. با استفاده از کارواش می ‌توان آلودگی را از روی سطوح مختلف مانند: ماشین، سالن‌ های بزرگ و پارکینگ و... با سرعت و فشار بسیار بالایی از بین برد.

موتور:

موتور قدرتمند ذغالی (یونیورسال) به توان 1500 وات، ولتاژ 240-220 ولت و فرکانس 60-50 هرتز در دستگاه تعبیه شده است. موتور، به منظور افزایش بهره‌وری دارای سیم‌پیچ آلومینیومی است. هم‌چنین، طول عمر و دوام بالایی دارد که موجب افزایش فشار پاشش آب و توان تمیزکاری بالا در فعالیت‌های مختلف می‌شود.

پمپ:

حداکثر فشار آب خروجی 130 بار و حداکثر جریان آب خروجی 8 لیتر در دقیقه را ایجاد می‌کند.

طراحی :

 با طراحی ارگونومیک و وزن سبک که سهولت در حرکت دستگاه را به همراه دارد و باعث افزایش راحتی کاربر در فرایند تمیزکاری و یا سایر موارد استفاده می‌شود. دارای چرخ و دسته ارگونومیک به منظور تسهیل حرکت دستگاه.

سایر ویژگی ها :

مجهز به سیستم سوئیچ اتو استاپ که در صورت رها کردن ماشه آب‌پاشی توسط کاربر به طور خودکار موتور را متوقف می‌کند و بدین ترتیب افزایش طول عمر موتور را تضمین می‌کند و همچنین باعث صرفه‌جویی در انرژی می‌شود.

 دارای سیستم حفاظت گرمایی که در صورت افزایش دمای دستگاه، به طور خودکار موتور را خاموش می‌کند و بدین ترتیب از استهلاک قطعات داخلی دستگاه جلوگیری و افزایش طول عمر آن را تضمین می‌کند.

مجهز به فیلتر HEPA به منظور جذب ذرات معلق هوا با کارایی حداکثری

کوپلینگ اتصال سریع،رابط ورودی آب، نازل توربو ، نازل قابل تنظیم، شلنگ 5 متری فشار قوی PVC، مخزن مواد شوینده، تفنگ آب‌پاش فشار قوی،سری گوشه گیر، برس مخصوص مبلمان، لوله خرطومی

گارانتی : 12 ماهه شرکت رونیکس

ساخت چین

اطلاعات بیشتر
برند رونیکس
منبع تغذیه برق
توان 1500 وات
ولتاژ ورودی 220 ولت
نوع موتور ذغالی
حداکثر فشار کاربردی 130 بار
حداکثر جریان آب 8 لیتر در دقیقه
فرکانس 50 هرتز
طول شلنگ 5 متر
کاربرد ابزار خانگی, عمومی صنعتی, صنعتی
اقلام همراه دفترچه راهنما, شلنگ, لانس, مخزن مایع شستشو, کوپلر اتصال سریع, تفنگ
وزن 8.3 کیلوگرم
گارانتی 12 ماهه شرکت رونیکس
نظر خود را بنویسید
شما در حال مرور کالای زیر هستید:کارواش رونیکس مدل RP-4100
امتیاز شما